Heartshaped box

Saknar dig också.

Kommentarer
Postat av: Meine bloggen

jag saknar dig och tanker pa dig mycket.

2010-06-28 @ 14:12:43
Postat av: emmycool

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA. okej jag måste andas. den första kommentaren försvann inte, utan jag fick båda två. fan vad roligt. nu svarar jag grekencis:

svar:



skulle gärna åka till dig med kaffe, men det kostar så mycket. möjligtvis om du betalar flyget.



jag fattar och uppskattar det du skriver. äntligen ekar det inte tomt i kommentarinkorgsshiten!



och du drömde alltså om mig... lika bra att du berättar om vad och hur. annars blir det ännu läskigare om jag går runt och fantiserar vad du drömde. och ja, jag brukar vara rätt trevlig i drömmar. TUR FÖR DIG DET! haha

2010-06-28 @ 21:37:46
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0