Kontaktannons.

Hej! Jag heter Cecilia alias Gun och är en trevlig, smart och underbar tjej på femton vårar som söker brevisar i alla åldrar! Mina intressen är sova, äta, ålderdomshem och krocket. Och musik såklart! Mina favvosar är Carola, Amy Diamond och FM static. Jusste, glömde Justin Beaver. Han ska jag gifta mig med!
Låter jag instressant? Vessa pennan och skriv till:
den snygga tjejen här nedan.


Nu ligger jag i min säng i mina finaste sovshorts och äter nudlar och mörk choklad (ingen bra kombination) och har väldigt fruktansvärt ont i magen och huvudet, och har just klivit upp från mitt badrumsgolv där jag låg och ville spy i en kvart kanske.
Igår cyklade jag till mediamarkt i spöregn och stannade där i typ en och en halv timma, helt själv! Fråga inte varför. Jag kan allt om mediamarkt nu. Fråga mig var en LCD-tv med 42tums skärm finns så kan jag återge placeringen i millimeter exakt för att jag hade för mycket tid där. Pprsonalen kollade konstigt på mig efter kanske femton varm runt i butiken, kollandes på ungnar, kylskåp och liknande.
Senare samma dag så åkte jag och sebastian och köpte en 500grams-påse med chips och såg nio avsnitt av scrubs, och som ni hör var det ett alldeles utmärkt sätt att spendera tid på! sen bakade vi chokladbollar också. Jag tror att vi gick upp några (hundra) kilo, har dock inte kollat. Det var isåfall värt det!

På tal om scrubs så tycks jag minnas att gustaf och alfred sa att jag påminner mycket om Carla. Jag håller med litegranna.



Kommentarer
Postat av: Gustafo

Det är sant, du är i princip Carla. Fast gulli. GULLEGUN

2010-06-17 @ 01:14:56
URL: http://kollaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0