california

dricker te i californiakoppen. en sak ska ni veta om mitt liv och det är att vi har ca ett tusen koppar i vårat hushåll. aldrig två av samma. från ca 170 olika länder. och jag byter favvokopp typ en gång i veckan, och nu tror jag californiakoppen från california är bäst
vet vad som mer är från california förutom koppen och min pappa? mina american relatives, min farmor och hennes man. dom sover just nu i mitt gamla sovrum.
dom kom med flyget igår, har inte sett dom än. det var ett år sen vi sågs sist, hi grandma

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser framemot att träffa dom <3

2011-12-16 @ 12:01:14
Postat av: Cecilia

bäst för dej..... <3

2011-12-16 @ 15:36:59
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-12-16 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0