för exakt 92 år sedan trädde versaillesfreden i kraft och avslutade första världskriget

måste gå upp om ca 4 timmar, kan inte för mitt liv bestämma mig för om jag ska fortsätta vrida mig i ångestblandad extremvakenhet eller bara ta det lugnt, spela bubble trouble och chilla runt till skolan börjar. fyra timmar är lite väl länge att göra ingenting på om man inte har något att göra, men samtidigt så blir jag mycket tröttare om jag sover lite än inget. se på film kanske? isf vilken?
så många frågor så få svar
har tagit en sömntablett men effekten lyser med sin frånvaro
har druckit en kopp varm sojamjölk med kanel o d va gott
JO nu kom jag på vad jag gör, jag sätter på bamse och den flygande mattan på vhs på min lillteve! kommer garva mig till sömns om något hahah gud vad kul det ska bli
det är frank sinatras födelsedag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0