idag var det vår och om fyra dagar är det mars

hej alla
känns som denna helg som var pågick i flera veckor så intensiv var den. på ett jävligt bra sätt. det var umefolk och vi har haft grymma spelningar för entusiastisk publik och dansat och mött så många inspirationskällor och sett så mycket bra och lärt känna människor och ja. haft det askul bara så enkelt är det
MEN jag har aldrig varit så ofräsch som jag var igår kväll. aldrig i mitt snart 18åriga liv. jag tror dock att många andra var ungefär lika äckliga men fan, det var en upplevelse. svettas som fan + sova i kläderna + ha på sig kläderna nästa dag och svettas som fan + sova i kläderna igen + ha på sig dem en tredje dag och svettas. sen duscha. den duschen var som sänd från ovan inget skämt. tack mor att du födde mig i ett rikt land med duschar och rent vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0