13/1/13

nu blir det en sån här, en trettiodagarslista. för att det verkar lite kul
just nu tänker jag ofta på att: det är snart mitten på januari alltså snart slutet på januari, sen är det bara en månad till mars och då är det ganska snart vår!! ganska. i mars börjar hoppet återvända lite
ser fram emot det
här är listan

1. Berätta om dig själv
2. Staden där jag bor
3. Mina kompisar
4. En person jag kan berätta allt för
5. En bild på mig för ett år sedan
6. Min kärlek
7. Vad jag vill med min framtid
8. Min favoritdag på året
10. Hur ser min framtid ut?
11. En bild på någon jag saknar
12. En bild på mitt rum som det ser ut just nu
13. Mitt favoritsmycke
14. Min fritid
15. En person/kändis jag önskar att jag träffat
16. När jag var liten
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Tio saker ni inte vet om mig
19. En vän som bor långt ifrån
20. Min favoritfilm
21. Favoritställe
22. En tv-serie du älskar
23. Någon jag aldrig kommer släppa taget om
24. Något jag längtar efter
25. Detta är jag beronde av
26. Något jag vill ha just nu
27. Mina syskon
28. Detta ångrar jag
30. Mina ovanor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0