Design Knuten och Marc.

God kväll kära vänner!
Verkligen. En god kväll är detta.
Eller, det var en god kväll tills för typ trettio sekunder sedan, om jag ska vara exakt, men jag förtränger den sista minuten och känner allmän glädje istället.
Bra filosofi.

Jag köpte en rolig klocka på ett halsband idag, den var jättefin och rolig och allmänt trevlig, och jag älskar klockor så det var bra på alla sätt. (Ich bin zufriden mit minen einkRuifen?)
Dom som inte uppfattar uppenbar fakta kanske måste upplysas om att det där var ett försök till tyska. Detuch? Slå upp det och kolla vad det betyder, ni.

Jag längtar DÖDLIGT mycket till gymnasiet. DÖDLIGT i all dess kraft och betydelse.

obs! Jag älskar när mina kompisar ser ut som design Simon och Thomas och ser allmänt asbra ut.


Kommentarer
Postat av: Lotta

"såklart jag ska!" skrek hon förtjust och tillade " shit vad snygg reinikainen (stavning lika bra som ditt försök att skriva Einkäufen) var"

Hon hyperventilerade några minuter med lugnade sedan ner sig. "Han var verkligen skitsnygg..." sade hon drömskt ännu en gång och återgick sedan till skrattandet åt bilden på henne (aka design simon&tomas..) som vänninnan utblottat på sin internetsida.

2010-04-22 @ 17:17:21
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Noomie

design knuten och marc.........ROLIGT

2010-04-23 @ 16:32:14
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0