I was surprised, I was happy for a day in 1975.

Jag sitter nu och lyssnar på Belle and Sebastian med en rolig nyduschad frisyr och dricker te, ungefär vad jag har gjort hela dagen.
(Förutom mitt lilla tidiga födelsedagskalas då!)

Jag är på ett relativt trevligt humör just nu. Jag känner för att vara lite nördig/mysig etc och sitta och läsa och dricka te och liksom inte göra någonting värt alls, det är en trevlig känsla. Plus att jag har varit så himla förkyld hela veckan att jag inte riktigt orkar göra någonting annat.

Om någon vill veta så önskar jag mig en gerbera i födelsedagspresent, en gul. Jag gillar gult.



Kommentarer
Postat av: isa

sv: tacktack! jag gillade också den, alla var så glada på den! :D

2010-04-10 @ 16:24:00
URL: http://isamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0