the fox in the snow.

Hej vänner!
Jag uppdaterar så himla sällan att det nästan är ovärt att läsa överhuvudtaget, men det finns en anledning -
jag har ett liv!
Okej, jag skojade. Det har jag inte...Egentligen. Jag har bara inte orkat.

Jag har typ FÖDELSEDAGSKALAS med min släkt idag. det är ett roligt fenomen och ett roligare ord, FÖDELSEDAGSKALAS. Jag gillar det. Fast det är inte ens min födelsedag idag! Malplacerat kalas.. Också ett bra ord.
Jag skulle uppskatta om gustaf (jag vet att han gillar när hans namn stavas med ett litet g, visst är jag snäll som lyder detta?) ville komma hem från bushen och vara med mig. Jag saknar honom.
Han dödar fiskar i sorsele, han.

Jag gillar att kalla denna fina bild för "cis spelar gitarr och ser en aning retarded ut".

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahahahah bildtexten mördar mig verbalt. (Ännu ett fint ord att kollektera.)

dock har jag ingen aning om varför du lägger ut bilder där u själv tycker att du ser retarderad ut? Det är ju lite osmart.

2010-04-10 @ 13:18:20
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0