Jag sitter just nu och googlar på ryssland, underbart nördigt och dåligt att skriva som rubrik,

Hej alla.
Jag har ett lagom intressant liv!
Idag har jag gjort följande:

Legat på mitt sovrumsgolv
pluggat (på golvet)
varit datanörd (på golvet)
ätit godis (på golvet också)
gått runt ute i mina fina jeansshorts och låtsats att det var varmt fast jag frös ihjäl
inte mycket mer.

Jo, jag har vattnat min fina gula gerbera som ser sorgligt deprimerad ut, och nu är jag sympatideppad bara för min blommas skull.

Jag känner nu att jag är sugen på att:
hoppa fallskärm ner från eiffeltornet,
ha en fin minibuss som jag kan bo i med mina vänner,
åka i min minibuss till ryssland,
bo i en hydda i norra ryssland i några år och bli ociviliserad.

Jag har alltid för många trevliga idéer som jag inte tar tag i!






Kommentarer
Postat av: emmycool

hmmm... jag vet faktiskt inte vem av er som är konstigast.. känner ju inte dig speciellt bra, och sebbe är ju som konstig och normal på samma gång. om du är intresserad av några roliga sebbe-kommentarer så har jag ett dokument med sådana. jag är så jävla tragisk. ni får köra en ladielufsen grej med en toast istället. you know! det stavas acceptera, haha. jaa, vi får bestämma senare vilka som får vara med!

2010-04-25 @ 18:42:27
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

du får några smakprov, (säg dock inte att jag har skickat dessa, då kommer han slå ihjäl mig)



Roliga grejer krabban säger;



Datorn var bajsnödig den stängde facebook



Ni borde skapa ett album som heter; fy vad hemsk jag ser ut på bild



Ska ske frun!



sådär, finns såklart många fler som jag inte kommer ihåg. hahaa, tycker personligen det är klockrent. jaa, fast nu skulle dom väl inte vara grymma, utan tragiska och genialiska? vi kan välja in allmänt coola och nördiga människor bara!

2010-04-26 @ 19:41:11
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0