A vicious world and a vicious ride

Tredje dagen sen sommarlovet.
Vi hade riktiga lektioner för första gången idag. Det var en plåga. Men jag ska fan ha bra betyg så jag härdar.
Gud vad jag klagar. Pessimist. Men jag älskar Patrik!
Plus att jag har blivit mästerkock! Eller näst intill. Igår lagade jag en delikat&utsökt tomatsoppa till mig, bror och Sebastian (jag bara misslyckades lite och stänkte tomat över mig och alla omkring mig, och använde elvispen i kastrullen),
men den var god!
Sen bakade jag muffins med hallon, jordgubbs och hjortronsyltsfyllning idag.
Jag ska starta ett tvprogram, så bra är jag.

Nu lyssnar jag på moto boy och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag tittar ofta på människor i vardagen, i skolan, och undrar varför dom verkar tycka att det är så himla kul när jag vill döda. alla. Jag vill veta hemligheten.

There's a million things that I shouldn't do
Stay out of trouble
Keep my head out of the blue
I wanna do them all with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0