klubban i nyllet

Eeeeeehh. Så känner jag nu.
Jag är sjuk, sista helgen innan helvettet bryter ut. såattsäga. Eeeehh jag kan inte ta vara på tiden och måste ligga stilla och göra ingenting och det är inte. värt.
Idag har jag:
duschat. inget mer. Joo, sett på tv. fan vad dålig tv. dagens bästa: tv-shop. Och druckit te. men jag mår så illa att jag typ spyr om jag dricker något, så det går inte vidare bra.

Snart kommer dock Sebastian hit, bra!
annars skulle jag ha lagt mig på golvet och sagt eeehhhhh resten av dagen.
Jag vill gå ut! Jag vill ha tillbaka min ipod! Jag glömde den på färjan från tyskland. Så underbart bra är jag. tacktack.
jag vill ha sommar lov i ett år! snälla! inte skola nu! Det var ju seriöst typ en vecka sen skolavslutningen, eller har jag missat något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0