cheznok

jag ska gå upp om fem timmar. känns fett. japp.
jag har pluggat. tänka sig! Jag har pluggat SO och gjort uppsatsen om en konstnär och gjort bild-affischen. Jag känner mig ganska bra. Ganska duktig. Om någon vill veta något om Camille Claudel så vet jag. Allt.

Igår natt ca 00.45 kom Guttan hit och chillaxade. Fett trevligt! Vid typ tretiden låg vi och diskuterade hur jävligt kompakt mörkret i mitt rum var. Inget skämt. Man kunde riktigt känns konsistensen, smaken, lukten av mörkret. Så jävla kompakt!
En kul sak är att Guttan vid två tillfällen nu den senaste tiden kommit hem till mig obemärkt och sedan lyckats få min familj att tro att han kom på morgonen. Jag förstår inte hur det lyckas.
Jag och sebastian såg på sunes jul, sjukt bra tv! Aldrig sett det förut någonsin. Det bästa är ju att peter haber spelar rudolf! alltså beck! alltså jag älskar rudolf! älska beck!!!

jag såg beck nyss. äkta livskvalitet.

nu ska jag nog spela lite råttan och sen sova. eventuellt. jag kanske lussevakar med lite råttan/hotel mogul-lan. vi får se hur det ter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0