en hälsning

it- bruden_95 har just hackat sig in på internet på arlanda. är man bäst på datorer så är man!!

sov sämst på tåget, vaknade och hade asont i nacken och när jag inte ville borsta tänderna med en tandkräm som var gjord på mjölkprotein borstade mamma mig i ansiktet med en tandborste. Men tandkräm på. Det sved. 
Jag har kvar tandkräm i ansiktet i denna stund.

Om mindre än en timma åker jag till detuschland, frankfurt, och sen till washington DC och slutligen till Los Angeles. eeeee.
Vill ni ha något amerikanskt? Bertie-botts bönor? Doughnuts? Hamburgers?!!?!

Jag saknar er redan. Jag älskar er. Fast min senaste viktiga insikt är att saknad är positivt, för om man inte saknar så kanske man inte har något att sakna. det har jag. mycket.

Ha det asbra hemma i underbara norrland kära fantastiska hälsar en pigg och superfräsch brud




Kommentarer
Postat av: Gustaf

Lillcissi! Köp något åt mig! Något litet men fint!

2010-12-26 @ 12:41:12
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: Senastian

2010-12-26 @ 14:40:57
Postat av: Sebastian

Jag vill ha dig och en donut hur det nu stavas! Men du? Tror du att det där om att sakna alltid stämmer? Man kan väl ha nånting att sakna utan att sakna hela tiden?

2010-12-26 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0