I don't wanna think anymore, I left my head and my heart on the dance floor, stop calling

Sitter ensam på att kontor på SVT och har tillgång till hela husets musikarkiv, gilla
Just nu Telephone med GaGa/Beyonce (bra låt obsobs)

Jag trivs som fisken i vattnet här på tv!
trots att exakt alla har en iphone4 och bilar som är dyrare än afrikas hushållskonstnad i ett millenuim, och att dom ser ner på min blygsamma fattigdom så är det trivsamt här.
Jag har blivit jävligt tajt med bassisten i Glesbygd'n, och han frågade om jag ville fota med honom, och gav mig hemlig information om kommande skiva. Betalar ni bra så berättar jag... kanske......................................

Igår mickade jag upp mixer-johanna ni vet, hon med den pratande hushållsapparaten. Hon och hennes son svante bakade julgodis i Gokväll, jag fick gå runt och se till att han inte dränkte sin mick i chocklad. KUL JOBB

Sen fick jag skjuts hem av en trevlig typ som lärde mig allt om B-ljud och mixerbord, han skulle till ålidhem och undrade om jag ville hänga med på fest på lördag. jag ba mmmm självklart vill jag det!
Han jobbade på festivaler mycket och så, och sa att han hade det enda jobbet på svt som inkluderande frihet att dricka valfria mängder alkohol på arbetstid, tyckte jag lät som en perfekt anställning eller vad säger ni?

nu ska jag fortsätta med att kolla igenom diverse hemliga dataarkiv osv


Kommentarer
Postat av: emmycool

saateee vilken tråkig prao du verkar ha..... ellerrr...

2010-12-09 @ 19:17:06
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0