några ärliga ord

Nu är det julafton
känns lite absurt.

Jag har inte slagit in alla julklappar, inte packat, inte någonting men jaja!
jag har inte önskat mig någonting av någon, det har inter varit värt det. lite skönt faktiskt.
det jag ser fram emot nu är juldagen då jag ska vara hos sebastian hela dagen,
tills jag blir hämtad och drar till americano. jag försöker att se det positiva i det hela, det är ju liksom kul där. och det positiva är att ni finns kvar här när jag kommer tillbaka. snälla dö inte när jag är borta!!! och skypa med mig please!

hela allting med den här julen är udda. jag har inte sett ett avsnitt av julkalendern, jag ska inte fira jul med min familj som jag brukar, jag har inte önskat mig någonting i julklapp och jag har inte ens sett fram emot julen för att det innebär att jag ska åka bort.
men jag bryr mig inte jättemycket om allt det här, för jag har ändå så himla fantastiska människor i mitt liv.
verkligen! Jag har världens absolut mest fantastiska vänner, världens underbaraste pojkvän och en fantastisk familj, vad mer kan jag önska mig?
vad innebär det att vara nöjd med livet?
jag vet inte om jag är det, men jag är otroligt lycklig över att alla mina kära människor finns för mig och det är faktiskt ofattbart att jag har dom alla. jag kan inte beskriva min lycka över detta. men iallafall,
god jul, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Finis!

2010-12-24 @ 11:25:58
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: ludde

(Y)

underbart inlägg

(Y)

2010-12-24 @ 12:26:20
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/
Postat av: Lotta

älskarey!

2010-12-24 @ 12:36:54
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Karl Sebastian Jonsson

Jag lovar att inte dö! Kärleken är ömsesidig!<3

2010-12-24 @ 23:42:31
Postat av: Noiraq

Du är bäst

2010-12-25 @ 01:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0