precis som boklöv

kom inte och säg att det inte är lite likt!

upptäckte detta nyss när jag hittade den här bilden på min käraste från revytiden. det var fett mysigt. fett episkt!
typ den bästa tiden jag haft på skolan någonsin.

nästa vecka har vi prao, och syvis vet inte att jag bara har prao i två dagar. he he. jag är ledig måndag och tisdag, känns fett. sen är det praso på fredag, blir säkert också bra.

vad ska jag göra nu?
igår spelade jag och nora mycket uno. väldigt mycket. och pratade i nattens timmar om sjuka grjejer. och jag drömde en äcklig dröm.
idag var jag och nora på gammlia och hängde med min favoritfamilj, familjen jonsson. Världens bästa familj! Jag vill att mina barn ska bli som jonsson-barnen, skulle vara perfekt.
Nu har jag inget att göra och lyssnar på det här


Kommentarer
Postat av: Lotta

obs EJ LIKT obs

2010-12-06 @ 22:59:31
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0