saknar er prickar och ringar

@ L.A!

har akt flyg i femton timmar drygt, varit vaken trettio timmar i strack och sovit fem. He. he. inte bekvamt!

ledsen att bokstaverna saknar prickar och ringar osv, men dom har inget tradlost natverk har (?!?) sa jag kan inte anvanda min egen dator! ska gora nagot at saken snart.

nu ar jag inte vegan langre. Som ni kanske inte vet sa var min mors anda krav nar hon tillat mig att vara vegan for nagra manader sen att jag inte skulle vara det i USA, och det gick jag med pa.
Eftersom mina skal att bli vegan inte var mest pa grund av etiska skal utan mer att jag trivs bra med livsstilen sa kanns det inte jattedaligt moraliskt, men ackligt.
Drack just kaffe med komjolk. Det var asackligt.

Jag  vill dock spy nar jag tanker tanken att ata agg, sa vi far val se hur det gar med den saken. 

Nu tankte jag ga ut i det extremt soliga Californien och njuta av svensk-lite kylig-sommarvarme, typ. Ha det tills vidare!

(dromde om sverige och mina Top 2 svenskar och vaknade nynnandes pa Come all ye faithful.)

Kommentarer
Postat av: Förhoppningsvis en av dem.

Vad drömde du om dom då?

2010-12-28 @ 00:55:38
Postat av: Cis

Sjalvkla ar du det! det vet du ju!

inget speciellt, mest bara att ni var i samma hus som jag och sa.

2010-12-28 @ 15:35:45
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: Avslöjad!

Haha! Inte slö på att gissa du!

2010-12-28 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0