sökes: någon som vill möta mig i rat on a scooter-duell

ligger i sängen och är trött och läser 98ors bloggar. Hel vette vad små, dom skulle i princip kunna vara mina barnbarn
har just ätit bullar. och makadamianötter. sämst kombination. Jag måste kissa. Fan vad jobbigt att gå ner för trappen ahhhhhhhhhhhhh

min sista praodag var fantastisk, Tomas (glesbygdnbasisten) frågade om jag ville vara reporter i en serie som ska sändas i vår och ja ba JA GIVET!
så vi åkte runt umeå och lyssnade på waka waka och ebba grön och intervjuade dansare och roliga misslyckade mariehemsgangsterfetton och han sa att jag var skapt för tv.

Sen skjutsade han hem mig strax före 23.00 och ba kom och häng med oss på nästa spelning!! I love you!!!
ja ba GIVET tacktack

så nu är jag älskad och känd,

förresten är sömn en förlorad hobby, jag spelar bort tiden på ipoden hehe, råttan och hotel mogul

Kommentarer
Postat av: Gustaf

EY DU jag har börjat köra råttan. Vad är ditt rekord?

2010-12-11 @ 08:35:02
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: luddee

grym prao du hade där.

kör rat on a skateboard istället. det piskar scootern på rumpan.

2010-12-11 @ 11:26:20
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0