ett enkelt svar

idag har jag
städat
ätit sallad
mmsat bilder på olika kroppsdelar till gurra och noomi
möblerat om igen

nu sitter jag i min gungstol vid skrivbordet till min egen förvåning, här sitter jag aldrig. var kanske ett år sen sist.
jag orkar inte städa klart, känns ansträngande. ingen kan göra allt men alla kan göra något!!! jag har städat hälften

lyssnar på doktor kosmos och har på mig en jävligt ful polotröja och är jävligt äcklig men orkar inte duscha, fett obrydd!!

igår åt jag och nora och sebastian frukost på bibliotekskaféet och kollade på kvinnounderkläder på HM, det tyckte sebastian var en smula obekvämt. det var lärorikt ansåg jag!
sen åkte sebastian och jag hem till mig, myste som vanligt
och för att var lite seriös så måste jag säga att livet känns rätt bra och fint

några negativa saker är att
mina glasögon har gått sönder och jag har tvingats laga dem med ståltråd
mina betyg är mycket sämre nu än för ett år sen
jag åker till USA om sex dagar

varför? varför? varför? jag vill vara med er. mina kära svenskar. jag har knappt någon jävla fritid som det är och nu måste jag tillbringa all min lediga tid i där.
Fast jag vill vara i usa. jag gillar det. det är kul.
men inte på jullovet!!
Jag vill ta ledigt från skolan tre veckor istället och åka, inte missa hela allting
det sämsta är att jag vet att jag inte kommer kunna ha kul,
för jag saknar bara när jag är borta.
All min tid kommer gå åt till att sakna, så är det alltid, jävligt onödigt men jag kan inte hjälpa det

som ni ser är jag nu en gift indisk hundu


Ta min hand, andas in. håll mig hårt, jag är din. kyss min mun, se på mig. vet du vad? jag älskar dig










Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag åker till tyskland imorgon, vi kan sakna svenskar tillsammans...

vad önskas i juleklapp min älskade?

2010-12-19 @ 19:36:55
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Misstänksam

vilka kroppsdelar?

2010-12-19 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0