välsignad vare han, välsignad

hel vette vad roligt välsignad ser ut. heh ehe heheh baklänges och uppochner ser det precis ut som ryska, om ni orkar göra som jag och skriva det baklänges och sen vända på datan.

Hade sista julkonserterna någonsin i cecilia ann moores liv idag. känns överjävligt. men det var mysigt. mest mysigt var att jag och nora skrattade så mycket att vi grät på låten som vi sjöng med fyrorna. satan så roligt det var, det var helt sjukt!
Och indiern ska bli årets västerbottning. Så sjukt fantastiskt litet barn. RÖSTA HÄR!!

nu ska jag fortsätta spela råttan och dricka apelsinjuice och lyssna på sweet sweet music. och nu till en mera religiös fras:

THANK YOU LORD FOR GIVING US FOOD


Kommentarer
Postat av: ludde

gjorde jag fel om det inte såg ut som ryska?

2010-12-16 @ 21:51:19
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0