Long nights allow me to feel... I'm falling.

Jag tänker hela mitt liv som en film. alltid, var jag än är och vad jag än gör.
Det hjälper mig mycket. När något dåligt händer så tänker jag mig att det är en scen i min film, och att alla bara är skådespelare som gör vad dom har blivit tillsagda att göra. då kan jag skratta år allt.
Och eftersom det är en film så finns det alltid musik. Musiken jag gillar är soundtracket i mitt liv.

jag har lust att springa ut i sommarnatten och bara springa och springa och springa, och som bakrundsmusik i denna scen av mitt liv vill jag ha Long Nights med Eddie Vedder. sen ska jag kollapsa av trötthet, och då ängeln Gabriel komma och fråga om jag har lust att hänga med på en fika en trappa upp.


Long nights allow me to feel
I'm falling
I am falling
the lights go out
Let me feel
I'm falling
I am falling safely to the ground.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du borde blogga oftare!

2010-02-28 @ 13:44:09
URL: http://www.kajsmarkstrom.blogspot.com
Postat av: kajsa

svar till kommentaren på min blogg:

ja! bra

tack dsm!

2010-02-28 @ 15:27:58
URL: http://www.kajsmarkstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0