True Blue

Döda poeters sällskap, Madonna, några för många skorpor med smör och marmelad och oräkeliga koppar kaffe.
Sammanfattar min kväll rätt bra.

jag kom hem från skolan som var lika underbar som alltid, la mig i soffan. Låg kvar där ett tag. Gick och gjorde en kopp kaffe. Två, tre, fyra koppar kaffe. Läsa Pappa Pralin, igen. (Fick panik när jag läste ut den för ett tag sen, men sen tänkte jag att det är aldrig för sent att börja om, så det gjorde jag.)

sen såg jag Döda poeters sällskap och blev kär. Robert Sean Leonard, som för övrigt spelar Dr.Wilson i House (som jag förövrigt följer slaviskt), har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, men nu har jag bestämt mig. Han är nog mannen i mitt liv.
Bara ett litet, litet problem: Vigselringarna. Men när dom är kirrade drar vi till vegas och gifter oss och får många söta barn och lever lyckliga i alla våra dagar och år.

sen gick jag in i köket och la mig i kökssoffan istället, drack en, två, tretusen koppar kaffe och åt skorpor och läste Pappa Pralin. Jag åt så många skorpor att jag helst skulle vilja lägga mig och spy på golvet. Jag mår illa.

nu sitter jag vid datorn och lyssnar på True blue och har lust att lägga mig på min madrass på mitt rum och stirra upp i taket och önska att jag levde på åttiotalet.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu.

Döda poeters sällskap är underbar.

Det var länge sen vi var med varandra, alltså inte på skolan.

Hejdå.

2010-02-20 @ 15:31:20
Postat av: Anonym

/ Noomirapace

2010-02-20 @ 15:31:41
Postat av: Melinda

Hej Cissi :) Kan du be Lotta ringa mig om du hinner se det här och om du är med henne? Hennes mobil verkar vara lite off för tillfället...

2010-02-20 @ 20:36:05
URL: http://frostblomma.bloggspace.se
Postat av: Lotaa

updater mera gumz <3

2010-02-21 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0