you twist me.

god torsdagskväll.
(jag hade lagt till ett "jävla" mellan god och torsdagskväll om det inte hade sett så hemskt nördigt ut.)

jag sitter i mina betty boop-shorts och min älskade urvuxna sov-tshirt och lyssnar på Sexy Bitch. Typ min favoritlåt när livet är ironiskt mot mig och allt jag kan göra är att  vara ironisk tillbaka.

Idag slutade jag 11.10, otroligt trevligt. Jag tog ut min kompledighet från öppethus, två och en halv timma. Himla värt! Öppethuset var enda bara roligt.
Men sen har jag bara varit patetisk resten av dagen.
Jag satt och åt tills jag bokstavligen höll på att spy, sen satt jag i soffan tills jag helt plötsligt blev paniktrött och höll på att ramla på golvet och svimma av trötthet.
Sedan dess har jag  lyssnat på Akon, T-Pain och Flo Rida, spelat sax, lyssnat mer på tidigare nämnda, och gått omkring som ett spöke i mitt vardagsrum. Inte vetat om jag ska lyssna mer på fjortisdunk eller ta mig i kragen och lyssna på något bra. (Fast Sexy Bitch är bra, JAG LOVAR.)

Om jag fick offra ett sinne, som smak, syn, lukt, hörsel och så vidare, så skulle det lätt vara smak. Ovärdaste sinnet av alla. Lukt är lite roligare iallafall, jag uppskattar saker som luktar gott. Och hörseln skulle jag inte ge upp för allt i världen. Aldrig.
Synen skulle också vara hemsk att förlora, men att förlora hörseln skulle vara att förlora det jag lever för.



Kommentarer
Postat av: Anonym

DR Jazz.

2010-02-04 @ 21:55:58
URL: http://finlandsvenska.anus.shit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0