hje.

hej.
Vad gjorde jag igår? Ingenting.
Det var ganska underhållanda faktiskt. Men lite patetiskt på samma gång.
Jag kom hem vid halv fyra, tog ett bad, gjorde fika, la mig och kollade på tv. Jag kollade på televisionsappareten i c.a. fyra timmar utan att resa mig ur soffan, sen gick jag ungefär 1,5km i kylan för att gå och köpa cocacola.
När jag kom hem ställde jag flaskan på golvet vid soffan och fortsatte kolla på tv, och dricka cola samtidigt. Jag kände mig som ett äckel. Det var kul.

Men saken är den att jag inte orkade göra något annat. Jag orkar ingeting nuförtiden! Inte bara metalt, utan fysiskt också. Jag somnar i princip direkt när jag kommer hem från skolan, om jag får. Det är frustrerande.

Nu ska jag snart till skolan, mitt favvoställe i världen, och göra lite onödiga saker som typ att försöka förstå mig på matematik. Onödigt och energikrävande. Svårt.
Men vi ska också se en film om prostituerade hinduer, det tycker iallafall jag låter ganska intressant. Just nu ser vi på Ghandi, en trevlig film om snubben med samma namn. Han verkade vara en trevligt snubbe, han.
hejhej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0