Jackie´s strength.

Idag har varit en annorlunda dag. Jag har funnit små stunder under dagen då jag har stannat upp och tänkt "just nu är jag glad". Kasle inte odelat lycklig och HappyEverAfter. Väldigt bra känsla var det iallafall, och det är väl det som räknas.

Jag har tjänat 300 spänn på att spela gitarr, och det gjorde mig vardagslycklig att känna att jag känade pengar på det jag lever för - musiken. Kanske inte mycket att jubla för, men många bäckar små säger man ju ibland!

Sen drack jag havremjölk med en tesked, och jag älskar havremjölk och kände mig som en häst, och det var också vardasgslycka. Kanske aningen mysko, men jag vet inte. Om jag fick bo sambo med en dryck så skulle det vara havremjölk. Absolut.

Sen spelade jag sax, det underbaraste jag vet, och det gick så otroligt bra. Det är nog en av de bästa sakerna jag vet, det är att spela sax. Särsklit när det går asbra, då är mitt liv underbart.

Nu sitter jag och lyssnar på Tori Amos och ska gå upp på mitt rum och läsa Pappa Pralin.


Kommentarer
Postat av: ltt

kansle är inget ord och tjänade stavas INTE med k...

2010-02-01 @ 21:47:39
URL: http://baijki
Postat av: moa

ÅH pappa pralin är så bra men man blir som lite ledsen över den ändå men jag tycker om den hm jag kan inte skriva ordentligt men jag tror jag fick ut det jag ville säga.. ._.

2010-02-03 @ 14:49:09
URL: http://missmoaning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0