kyla och trötthet och jagvetintevad för måltid.

Jag är trött och kall. Mest kall, men också väldigt trött.

Jag gick hem till lotta igårkväll, och hemtade henne hem till mig. Jag knackade på hennes sovrumsfönster och undrade om hon hade lust att åka hem till gustaf med bussen som går 05.23.
Det ville hon, till min stora glädje.

Så vi satt uppe och hade roligt tills ungefär fem, då vi gjorde oss klara och stack iväg till bussen. Det var trettio minusgrader, men vi lever fortfarande.

Vi mötte gustaf på busshållplatsen, och sen så var vi hemma hos honom ett tag. Sen åkte vi till mcdonalds och åt pannkakor. Det var en rolig upplevelse.

Och sen dess så har vi varit lite på stan, lite här och lite där. Nu sitter vi hemma hos mig och ska snart äta...
lunch, tror jag? Dom säger att det är lunch. Min bror säger att det är frukost. Jag vet inte.

Jag har lust att se på tv och dricka varm chocklad och vara varm och lat resten av dagen.
JAG SKA INTE SOVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0