pappa pralin.

Jag var inte i skolan igår, jag är inte i skolan idag.
det är underbart.
vad gjorde jag igår? jag vaknade kvart över två på eftermiddagen, spelade sax, läste en bok, spelade mer sax, drack varmakoppen-soppa, gick och la mig igen. Underbar livsstil.
Vad har jag gjort idag? Tittat på tv-shop och blivit allvarligt frestad att prova AbTronic. (Tv har för stor påverkan på mig.) Nu ska jag läsa en bok och lyssna på tystnaden och njuta av att, för en gångs skull, få vara ifred. Ensam, glad.
Jag känner mig som ett isolerat psyko, men jag älskar det. Jag trivs bäst när jag får vara helt ensam och läsa en bok, en bok som man kan förlora greppet om verkligheten i. Precis vad jag vill.

Inatt drömde jag en underbar dröm. Jag drömde att hela livet var exakt som jag ville ha det, att allting var perfekt. jag älskar att drömma det. Vissa kanska skulle säga att jag borde hata det, eftersom jag alltid får en obehaglig chock när jag vaknar och inser att himmelriket bara var en dröm, men jag älskar det så mycket. Hela dagarna kan jag gå omkring och leva i mina drömmar, mina små stunder av flykt från livet.

Mina vänner säger att jag är trött hela tiden, att jag klagar lite för mycket på livet.
jag vet att det är så. Förlåt mig för det.


Mina ben. Min väska. Lottas säng. Lottas bild.

(Jag snor vilder från lottas blogg för att hon är en fotograf och jag har inga bilder. Men som en gentjänst så gör jag reklam för hennes blogg):
baik.blogg.se
baik.blogg.se
baik.blogg.se

Kommentarer
Postat av: lotta

tack Ceceilia, du får ta vilka bilder du vill även utan promotion... ^^

Krya på dig, och livet tåls att klaga på. Vi har rätt och alla andra har fel.

Btw; im in love with Nikki SIxx. <3<3<3<33<3<3<3<3 åh.- Om jag vore ung på 80-talet skulle jga blixtgifta mig med honom..... <3

2010-01-28 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0