söndagar i landet lagom.

Jag skrev just ett långt inlägg, men sen så råkade jag trycka ner alltihopa och nu vet jag inte vad jag ska säga.
Jag börjar om.

Jag sitter hursomhelst och lyssnar på Mystery Jest som spotify rekommenderade åt mig. Inte så dumt, faktiskt, typ lite funky indiepop/indierock med en cute british accent. Det är roligt med lite omväxling och ny musik när man har tråkigt.
Det är lite samma känsla som att doppa huvudet i kallt vatten, liksom oväntat. (Fast det är nog mer så när musiken man slumpat är oväntat dålig.)

Lotta är i köket och gör fruktsmoothie åt sig själv och till mig, eftersom hon insisterade på detta.
Hon är som en liten  femtiotalshemmafru, hon.
En riktig kvinna, det är vad hon är. Städar åt mig och lagar mat åt mig och saker i den stilen. När jag blir lite äldre kanske jag kan betala henne för att göra sådana sysslor åt mig?
Hushållsnära tjänster.

här är lite bilder från dagen. denna väldigt innehållsrika söndag..



Kommentarer
Postat av: anonym...!

Hej! Jag diggar din nya blogg! Jag brukade läsa spadertolv, men den här är roligare tycker jag.. hejdå!:D

2010-01-11 @ 14:18:19
Postat av: Anonym

Saker du borde göra:



Ringa mig när ni ska hitta på något.

2010-01-11 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0