and Yes, im gonna get that beautiful stone

ONE MORE FULL LENGHT RECORD



jag känner ibland att
nu skulle det vara lite skönt att kanske
somna före fyra eller sådär
men cis har förstört sin
dygnsrytmmmmmm


Fast idag träffade jag mina älskade, älskade vänner igen. Det var saffran värt. Jag skrattade så att jag grät för första gången sedan.. jag såg dom sist. det går inte bra utan dom kan jag säga med hundra procents säkerhet-

och nu har jag underhållit med med att äta frusna vindruvor och titta på jean-baptiste som vanligt och kollat på bloggar om och om igen och har liksom helt slut på nattsaktiviteter. ingen är vaken med mig, såhär är det varje dag! i find a happy face in the mirror every morning klockan tio. jag kan inte ens sova bort dagarna, inte ens det. Okristligt.

Teach us those swear words, and we´ll give you this beautiful stone of ours, Pablo
We know you know some dirty words -
so tell us, Pablo


Kommentarer
Postat av: emmycool

sv: haha, får jag tillåtelse att filma er? vart hade ni tänkt få tag i en kanot förresten? dom växer inte på träd



ja, han sa det. ungefär. hahah, men det är inte direkt bråttom... fast du skulle till sebbe på fredag?

2010-07-12 @ 13:05:39
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

hahaha, ta't lugnt! det sparas, jag läser allt. du bara ser det inte hah!

2010-07-12 @ 21:27:10
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0