Bapapada bapapadaaa

Vet ni vad det ra for dag idag? Kanske inte. Formodligen inte.
Men det ar iallafall 4 juli! United States of Americas nationaldag! Ni kanske kan er historia.
Eftersom min familj bestar av lite blandade nationaliteter, daribland amerikanska, sa ar detta en liten hogtid. Fast bara en liten. Jag at en macka med jordnotssmor till frukost. Sa amerikansk ar jag. Och jag har en rod, vit och bla troja pa mig. Som egentligen tillhor Helena Karlsson, me hon ar saker bara glad att hennes fina troja far vara med mig pa imn resa. Flaggfarger.

Jag kande nu att jag skulle lagga ut en bild fran filmen The Patriot, pa en snubbe jag gillar att kalla Jason Isaacs. Hahahah jag alskar jason isaacs. Jag tankte ta en bild fran filmen nar Mel Gibson slaktar (han hugger ihjal en kille med yxa, for att killen boss, jason isaacs, doda hans son. Mels son alltsa. Sa han hugger ihjal soldaten med en yxa och blodet sprutar och det ar himla roligt! resten av filmen ar crap, men slakteriet ar awesome).
Vi sag filmen pa SO:n med christer. Oj vad ovanligt att man far se film pa hans lektioner. Orginellt!


Nu ska jag dra och titta pa Acropolis.

Kommentarer
Postat av: emmycool

hahahah alltså seriöst jag vet inte ens vad jag ska börja svara på... sv;



o-orden. poffpoffpoffpoff o vad det låter bra, det är oet i ordet som gör det. alltså- ja o-orden äger.



vettefan om du slår blomman. hon dricker te 24/7.



du kom ihåg motorcyklarna för att det stod emy på dom. man kommer ihåg allt som har med mig att göra- (lögn)

2010-07-05 @ 17:15:49
URL: http://boombox.devote.se
Postat av: emmycool

tack så mycket! är du fjortis eller är du moppefjortis? har dålig koll på alla 95ors födelsedagar. bra iofs, för annars hade jag vunnit årets stalker.

2010-07-05 @ 17:20:38
URL: http://boombox.devote.se
Postat av: Karl-sebastian

Moppefjortis är vad hon är! Men det gör mig inte till vinnare av årets stalker!

2010-07-05 @ 19:44:44
Postat av: BLOGGARINNAN

sebsebz: haha joo, stalker no 1 2010. :D

2010-07-07 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0