Cerf-Volant

Amours innocentes
Suivent ta voie
Suivent ta voie
En volant


Jean-Baptiste, vindruvor och kaffe är mitt liv just nu. Hans röst är magi. Han är magi. Han är på riktigt den vackraste pojken någonsin. Jag kan sitta och titta på honom i timtal. Jag satt uppe till fyra och lyssnade på hans vackra röst och drack kaffe och åt vindruvor och tittade ut i morgonhimlen och kände för att flyga drake i frankrike på en grön kulle och sjunga, och ha fina rosa klänningar och hattar. Suivent ta voie.
Nu pratar jag med Sebastian i telefon om att paddla.

Kommentarer
Postat av: emmycool

ha så kult på paddelturen!



eller ni kanske inte ska paddla trots allt?

2010-07-11 @ 22:28:19
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0