I wanna be you, I wanna be you, I wanna be you you you.

Jag har ingeting att skriva. Ingeting! Varfor forsoker jag ens, kan man fraga sig. Idag har jag:
Gjort det vanliga.
Alltsa solat, badat, suttit pa cafe och druckit drinkar. Fast mest har jag suttit under ett trad och last. Jag har hittils, den senaste veckan, last tre bocker. Naiv.super ar att rekommendera skarpast.

Jag kanner mig som en forvirrad manniska idag. Det var jag igar ocksa. Troligtvis imorgon med.

Just nu saknar jag min sang, spotify, mina bocker, och mina gitarrer. Och mina vanner. Mest dom.



sweetface


Kommentarer
Postat av: emmycool

sv: oj jag glömde svara. jävlar vad social jag är! jag tar det som... att du inte är ironisk.



oj. du får satsa på te istället? eller juice. åååh juice. kom på att jag började båda skrivningarna med oj.



du har aldrig varit obehaglig, allvarligt. hahha du med! alla adjektiven. provar såhär istället: hyper, superduperfin och normal. bättre?



oj oj oj! väldigt mmycket drömaktigt. bättre än haparanda. nästan. billie är mitt absoluta sommarband!

2010-07-02 @ 11:17:56
URL: http://boombox.devote.se
Postat av: ludde

so send me a man from argentinaaaaaa

2010-07-03 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0