im sticking with you, im made out of glue

Idag har jag höjt aktivitetshalten en smula faktiskt, tro det eller ej. Jag var ute och sprang. Sen låg jag i hängmattan. Sen har jag fått cancer.
Eller förr eller senare kommer den iallafall, för jag pratar i mobilen i genomsnitt kanske 2 timmar? om dan? eller mer? Ibland två, ibland tre. Alltså 2 och en halv timma genomsnittligt. Strålningen kan man ju få cancer av, men då blir vi ju två som kan ha cancertumörer i hjärnan tillsammans, det är en rätt bra tröst.

Om exakt sjuttiofyratimmar och fyrtiofem minuter är jag i Burträsk.

Kommentarer
Postat av: emmycool

det är lugnt, jag tar inte illa upp. haha! vi tycks aldrig vara inloggade samtidigt. det är patetiskt.

2010-07-15 @ 23:38:24
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

hahah ja typ igår. men nu känns det som om vi är inne i samma otur igen. du var verkligen till hjälp, och jag slår vad om att du kommer kunna hjälpa mig mer.

2010-07-16 @ 18:43:39
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0