Rymd-disco.

Vad ska jag säga?`Sommarlov. Så himla avskyvärt värt, men jag har inte riktigt greppat det än. Kanske snart.
Nu ligger jag i min säng och äter godis och dricker te och gör inte mycket. Jag cyklade till ica (väldigt långt bort) och köpte godis i regnet bara för att vara lite patetisk sådär.
Idag hade jag konfa hela dagen i princip, hur himla tråkigt som helst! Fast vi år halloumi och det är seriöst det godaste jag vet i universum så det jämnade nästan ut sig.

Jag sov förresten i Anton Karlssons duubbelsäng inatt, och drömde om en discokula som jag trodde var en planet.
Jag stod på en fotbollsplan och kollade upp mot himlen och såg världens största planet som såg precis ut som en discokula som kom farande mot jorden, och det var sjukt häftigt. Jag stod och glodde på den och tänkte på vad häftig den var och frågade:"Wow, vilken cool planet. Vad heter den?" rakt ut i luften. Då kom Alfred fram och sa att det var en discokula och tyckte att jag var dum i huvet, det var pinsamt tyckte jag visst.


den här snygga tjejen är min bästa vän och henne spenderar jag tid med ibland.




Kommentarer
Postat av: norarar

ciscis jag är hemma nu, stan imorgon? ,måste köpa kläder och bikini!! juste, min cykel är stulen och min väska med alla grejer är borta.. kul

2010-06-15 @ 23:07:30
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0