Ubidoo, jag vill ju vara som du - jag vill se ut som du

Jag vill ha:
mitt hemland
en katt
en kopp kaffe
formagan att kunna prata ryska
formagan att kunna prata engelska och bryta pa ryska
en luftballong

om jag hade dom har sakerna skulle jag vara en lyckligare manniska. jag skulle aka i min luftballong runt jorden och ta med min alla mina karaste och sjunga ryska sanger. Nan av mina karaste far lara sig spela dragspel, och en annan fiol. Vem staller upp?




den har tjejen ar javligt snygg och jag ar javligt stolt over att kalla henne min basta van.

Kommentarer
Postat av: emmycool

sv: måste säga att du är en väldigt bra ersättare för gustaf. nu när han är borta i... vad blir det... fem år? men seriöst, fortsätt kommentera. jag tycker du är rätt så rolig. (om du tar bort "rätt så" så blir det starkare effekt)



det finns väl ändå kaffe i grekland? FÖRRESTEN, tycker du borde sluta klaga som får vara i ett sånt underbart land. bada, sola, fota, shoppa. GIFT DIG MED EN GUBBE.



angående drömmen........ nu är du inte lika obehaglig längre. men varför gick vi på café? är det typ en önskedröm att du känner mig så väl? hahaaa! nej jag skämtade. seriöst.

2010-06-29 @ 11:59:38
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: Karl-sebastian

Jag tar dragspel!!! Om ja får vara med bland dina käraste förstås... Isåfall paxar jag dragspel!

2010-06-30 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0