I've been trying to overcome the mental blocks I've got... If they loved you, why didn't you respond to all their please? I wonder.


idag, sista dagen på lovet, var en underbar dag. jag och min goa lilla lotta invigde fenomenet Cykel för i år, och vi cyklade på torr asfalt och sjöng på melodifestivalen-jingels. Livet är bra fantastiskt ibland.

Jag har också gjort en ny spellista till lotta, med enbart låtar som heter Cecilia. Jag liksom hyllar mig själv med en spellista, 35 (hittils) låtar - med samma namn som jag! Fenomenalt.

Sen har jag också hittat den mest spektakulära låten jag hört på länge. Det var den enda låten som hette samma sak som min goa lilla vän, Lotta - hon är inte lika populär som jag. Underbar anyhoo.







Kommentarer
Postat av: alvu

åh finaaa bilder där.

2010-03-19 @ 19:31:06
URL: http://onemissingout.blogg.se/
Postat av: Ida :D

Åh, du är likadan som mig när det gäller TORR asfalt! Det är det bästa som finns.

Åh värsta vårtecknet ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

snart är det sommar

2010-04-23 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0