Nobody was really saying anything of interest, she fell asleep.

Jag har liksom aldrig något att säga när jag bloggar på morgonen, jag bara klargör för omvärlden hur jobbigt det är att gå till skolan och blablabla. Som ni kanske lagt märke till.
Fast just idag så känner jag mig relativt oberörd av det, för jag gillar tisdagar.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Belle and Sebastian och dricka te och tänka på trevliga saker.

Jusste, en sak till.
Man glömmer inte bort resten av sina kompisar bara för att man blir ledsen för att en del av dom försvinner.
Jag tänkte bara berätta att så är det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men du skrev som att alla dina kompisar slutar......................................................:( ;(

2010-03-23 @ 18:42:55
Postat av: bloggerskan

Nej, det gjorde jag inte! Jag sa att jag kommer att sakna alla mina kompisar som slutar, men jag har ju kvar resten av dom.

2010-03-24 @ 07:58:13
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: fiskfröken fettotysk

ORKAR DU LÄKNA DIG I DIN EGEN BLOGG? ;) :P :* <3 ahahaha :) ;) <3 <4 (a)

2010-03-24 @ 11:52:51
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag märkte det inte... det ägde. NU GÖR JAG DET INTE.

2010-03-25 @ 06:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0