Espresso.

idag vaknade jag klockan fem på morgonen - fyrtio graders feber och panik. Sedan dess har jag legat i min säng, frysit ihjäl/svettats ihjäl och mått allmänt sämst, blivit besökt av gustaf och nora, och av sebastian!
om man bortser från min sjuka och att jag missar en massa viktigt i skolan som ger mig ångest, så är det väldigt skönt att ligga hemma och göra ingenting! jag har också sett på Aristocats, världens bästa film, och tarzan. också bra.



förresten, kolla på det här. sebastian spelar Charlie Parker i radio. sebastian is famous!


Kommentarer
Postat av: noomi

Gilla

2010-05-19 @ 15:02:54
Postat av: emmycool

sv: hur kan man inte avguda billie? MÅSTE SE DOM LIVE!



ps. sebastian är bäst!

2010-05-19 @ 17:02:23
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0