I get a kick out of you.

Nu ligger jag i min säng och känner mig skabbig på ett mysigt/ofräscht egentligen/avslappnat(fult) sätt och lyssnar på i get a kick out of you. Himmmmla bra.

Idag har jag:
Sovit hos nora, min favvotjej.
Ätit en godis. Hos min favvotjej.
Haft på mig samma kläder som jag har sovit i, sen haft på mig, sen sovit i igen, sen haft på mig igen! Jippy vad fräsch jag är! inte! Jag hoppas att ni älskar mig ändå.
Lyssnat på musik som ger mig ett musikaliskt känslomaximum. Jag älskar det ordet. Jag fick lära mig på sexualkunskapen i veckan att sexuellt känslomaximum är beskrivningen för orgasm, så musikaliskt sådant är det jag får när jag lyssnar på världens bästa musik. tro inget konstigt om mig nu, det är ju en bra beskrivning!

Nu lyssnar jag på genesis. jag vet inte varför, kände för det.

Cis is happy today. Just so you know. And she uses her mothertounge language to express her feelings. Exotic.

I get a kick out of you-


Kommentarer
Postat av: Luddee

du ska inte sno min tröja!

2010-05-30 @ 19:41:36
Postat av: emmycool

sv: ljummen? kanske. ååh, skabbigt är det värsta man kan känna sig. måste duscha!



ludde har beställt den gråa, det finns en svart också! frakt ingår.



livet... så jävla konstigt alltihop egentligen. vad fan gör vi här? om vi ändå bara ska dö? gud, jag blir helt snurrig bara jag tänker på det.

2010-05-30 @ 19:43:18
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: You're favorite girl

Oh guncis! (wordjoke, if you did'nt notice) Now i don't have som much to say but i just speak on and on and on and i don't know why? I use your mother language so that you can take me more seriosly, or not. Love from your Norah.

2010-05-30 @ 22:16:44
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: Karl-Sebastian

Den låten är liksom bra! Känslomaximum? Bra ord! Haha! Men hur menar du egentligen med musikakiskt känslomaximum? kanske svårt att förklara...

2010-05-30 @ 22:26:15
Postat av: KSJ

Inte musikakiskt, musikaliskt! Hahaha! :D

2010-05-30 @ 22:52:56
Postat av: emmycool

ludde verkar redan sett att du tänker sno hans tröja. han är nämligen ett väldigt troget fan av min blogg. obs! tala inte högt om rånerier, du skulle aldrig bli en bra rånare/tjuv/elak människa



tåls att tänka på. eller inte. MOT CORNFLAKESPAKETET!!

2010-05-31 @ 18:18:12
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0