Jul, jul. Strålande jul.

Igårkväll var det kulturnatta, ganska lamt (okej jättelamt, förlåt jag underdrev), men trevligt. Men efter en inte så lång stund så gick jag och nora hem till henne istället, och satt på hennes säng och skrattade och sjöng julsånger och annat sånt där normalt som vem som helst kan få för sig att göra ibland.

Vet ni vad jag borde göra nu? Plugga. Och jag skämtar inte.
Fast nej, vadådå? Jag har bara lite prov nästa vecka:

Spanskaprov
Fysikprov
SO-prov
Mattepreov
(+ spanskaredovisning, och en miljon andra saker.)

Oj, vad bra det kommer gå, jag längtar redan tills på måndag!

Kommentarer
Postat av: emmycool

ps1. danke danke, förutom att mina händer helst inte går klädda med handskar mitt i sommaren! haha



ps2. danke danke, kollar din blogg också, när den uppdateras vill säga!



ps3. smsade med sebbe samtidigt som jag såg dig och det var creepy



ps4. tydligen, vi är i alla fall experter på det!

2010-05-23 @ 13:44:27
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: lottan

det roliga är att de ba "BARA TVÅ OROV PER VEKCA" sen ba, nehepp. det höll ni icket,

2010-05-23 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0