land av förvirring.

Hej! Jag känner att jag inte har bloggat på ett tag nu.. En vecka precis. Inte bra uppdatering här!

Sent igårkväll klättrade en kille in genom mitt fönster från taket, det var festligt! Ingen i min familj märkte något av detta, och det var väldigt humoristiskt. Fast denne hemliga besökare klampade runt på mitt tak så märkte ingen.
Det kändes litegrann som en rolig amerikanks tonårsfilm där folk klättrar in genom varandras fönster till höger och vänster. Det var roligt!

Vi har haft temavecka hela veckan, underbaaart. Tänk om vi hade det alltid, vilket roligt liv jag skulle ha! Spela sax hela dagarna, inte en enda vanlig lektion. Heaven.
Men nu är ju temaveckan slut, och vi har haft två revyer hittills (typ fem eller sex kvar tror jag), och imorgon är det vanlig skola igen. Kul? Nej. Fast vi har två revyer imorgon, varav en på skoltid, så det ser lite ljust ut iallafall.
Sen har jag också varit på saxkurs hela helgen (vara på midgård klockan tio på morgonen var ingen hit precis), men det var kul. Jag har spelat sax hela dagarna, hela veckan. Mitt drömliv!
Bilder från revyn kanske kommer.. Kanske.





Kommentarer
Postat av: emmycool

nu tycker jag du har varit väldigt bra på att blogga igen! eller..?

2010-05-13 @ 14:57:28
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0