Othello.

Vet ni hur nördig jag är just nu?
Jag sitter och spelar othello online. Så otroligt nördigt, och underbart kul!
Jag har spelat det på min mobil galet mycket på sista tiden, jag upptäckte det i torsdags, och nu är jag helt fast. Och jag har blivit otroligt skillad på det också! Utmana mig om ni vågar.
Omänskligt bra på det nu, så den som vinner får alla pengar i världen x 2.
(Och den som vågar spela mot mig i plockepinn, som jag också är typ åtminstone top 10 i universum på, den kommer att möta sin överman. Jag är ett pro på det med.)

Bara en liten update på min nördighet & dolda talanger.

Obs! Nu ska jag se på förra veckans avsnitt av svenska hollywoodfruar som jag patetiskt nog missade. Jag måste ju hinna ta igen det innan nästa avsnitt börjar, om sisådär en timma och tio minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0