Suddenly i will play my ace.

Jag läste just igenom allt på min förra blogg, och skrattade åt mig själv. Jag är ju rolig! Fyndig! Fast jag tänker då verkligen inte säga till er vad den heter, för då kanske jag skämmer ut mig. (Obs. mina kära vänner som läser detta, lämna inte ut oönskad info om den till utomstående. Ni kan gissa att det inte skulle vara bra.)

Plus att jag också hittade denna smickrade bild på mig, från en trevlig dag då jag och lotta klädde ut oss till gangsters/horor/maniacs och hade väldigt roligt. Jag borde köra fullt ut på gangster-stilen!


Ps! Jag har kommit på mitt projektarbete till sista året på gymnasiet! En snilleblixt verkligen!

Kommentarer
Postat av: Nora

Kom ihåg att jag också var med!

2010-05-19 @ 21:07:41
Postat av: alva

saknar dig lite din norrlänninggg :)

2010-05-26 @ 22:11:37
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0