Society! Society.

Hallå! (hallå, hallå, hallå...)
För er som inte förstod så var det där ett eko, eftersom det är gaanska tomt häromkring eftersom jag uppdater gaanska sällan.

Nu är det söndag. Imorgon är det skola. Det går helt åt helvette med allting i skolan! Jag kommer måsta gå om hela grundskolan för att mina betyg kommer vara så dåliga. det känns så himla dåligt, allt med skolan är som ett berg som vältrar sig över mig. jag vill att skolan och alla däri ska hamna i koma i ett år eller två (eller alltid), så att jag slipper allt. (fast ett antal personer kan skonas, typ sisådär.. tio pers.)

Men helgen har varit väl spenderad, väldigt mysig, så jag måste väl härda. som alltid.
torsdag, fredag och lördag spenderades med Sebastian, och vi har solat på asfalten mitt på en väg, hängt på mitt underbara tak, sett på robin hood och groundhog day (psykologisk men festlig film, se den!), diskuterat vad man skulle göra om man levde om en dag om och om igen (roliga idéer!), sett alla avsnitt av mysteriet på greveholm, (SÅ HIMLA BRA SERIE, JAG ÄLSKAR MELITTA) med mycket mera! Mysigt.

Sen har jag varit i min stuga och lekt ronja rövardotter i min ensamhet ute i ingenstans (någonstans mellan vännäs och fredrika tror jag, alltså ingenstans), och haft så himla roligt! Ni kan inte ens tänka er hur roligt jag har när jag är själv ute i skogen. Cis goes into the wild.



Kommentarer
Postat av: emmycool

sv: jag vet inte. det var inte helt omöjligt att han var turk själv. därför. men jag tyckte det var pinsamt, fast jag tycker det mesta är pinsamt!

2010-05-16 @ 21:56:12
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: Gustafo

....jag vet vad du gjorde...

2010-05-16 @ 23:11:11
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: emmycool

hahah, jaa nej jag tror faktiskt inte han tog illa upp. men det var allmänt konstigt.

2010-05-17 @ 19:27:22
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0