dilemma

Jag har ett dilemma, som ni kanske forstod när ni eventuellt läste rubiriken.
jag har spelat ut Fable 3!!! Åååhhhhh. Vad ska jag göra? Jag spelade tio timmar igår, slutade spela 02.00. Det var mycket väl spenderad tid på ett extremt bra spel. (Obs! Alla andra människor där ute som också insett sanningen och har samma brinnande intresse för fable-spelen bör inse mitt dilemma.) Jag har spelat ut första spelet typ femton gånger, fable 1 Lost Chapters också, andra spelet typ några gånger, och nu tredje.
xbox <3<3
såhär jävligt förtvivlad känner jag mig nu



jag tänkte strypa mig själv men kom på att det kanske kommer ett fable 4............................................

Kommentarer
Postat av: Lotta

CECECECECECECCECE NEJJJE

sv. ja, det är hon hihi :D

2010-11-06 @ 22:35:29
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0