du är som en pistol

lyssna

jag är sjuk. sjuksjksjsusksjsusksuuu
Idag har jag: suttit på golvet.
pratat i telefon med mina favvisar sebjon016 och norkaa. Hon har ett speciellt namn utan siffror.
skapat en egen spotify-användare, har liksom tills nu bara snyltat på deras lite som jag vill, och norkaa gillade inte det minsann.
skapat spellistor. Typ en hobby jag har, sysslat med det i flera timmar nu.
snytit mig.
kollat typ alla mina facebookvänners spotifyprofiler. Intressant.
Sett på discovery. Fan asintressant, älska information!

sen kommer sebjon016 hit,


Kommentarer
Postat av: luddee

skulle väl ha kört en spanien-menorka-italien-frankrike-turkiet-någotannatrandomsvenneland. skämt åsido, men estland, litauen och dom är väl ganska lama?

2010-11-23 @ 18:01:04
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/
Postat av: luddee

naaah, det är bra med lite variation från kylan.

2010-11-23 @ 21:31:05
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0