francium cesium kalium natrium

Sitter på min framtida skola och dricker Bonaqua och har ont i läpparna. Jag vill ha lypsyl. Läppsyl.
Jag har i princip aldrig varit så jävla sur som jag var imorse. Exakt allting i mitt liv var fel.
Nästan åtminstone, inte riktigt allt.
Men det gick över efter typ en timma, för jag och nora jourade i uppehållsrummet och satt och lyssnade på musik hela dagen, inga lektioner. Så. himla. skönt!! Ägde. Jag plastade in ett äpple i plastfolie, det var typ skoldagens anstränging.

Nu ska jag äta Tor.
Ps! Vet ni vad sambandet mellan grundämnena som rubriken består av är?
ALLA ÄR ALKALISKA METALLER; HEHE

här är min nya skrivbordsbakrund. jag blev less på koalan som jag haft ett tag nu, så jag sökte på gulliga djur och hittade den här


Kommentarer
Postat av: Gustafo

Jag älskar dig.

2010-11-10 @ 21:09:00
URL: http://kollaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0