hava nagila

Jag älskar när lotta bloggar på min blogg!!! hahahah det var det roligaste jag sett,

skrattade högt. på tal om lotta så ska hon och jag se harryp på bio på onsdag!! <<3<3<3
nu har jag blött hår och har just borstat tänderna och äter en mandarin. smakar cp. På tal om tandborstning och cp så läste jag just att eurovisionsongcontest-vinnarbruden lena sa att det galnaste hon gjort var att glömma att borsta tänderna. hehe

vet ni vem det här är? en osynlig toast till den som vet. Ledtråd: uppfann periodiska systemet

klicka!

Kommentarer
Postat av: luddee

Dmitrij Mendelejev. och nej jag använde inte google. neeeeejjdååh

2010-11-16 @ 16:13:52
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/
Postat av: Lotta

Jag älskar också när jag bloggar på din blogg (L) (A) :P ;)



eller något. Taggar imorgon <3 pårikt, ska bli askult!

På tal om dig HAHAHAHAHA ÅH (ledtråd: uppfann periodiska systemet..... ) Bäst.

2010-11-16 @ 22:06:06
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0