Ingenting för mig, jag vill ha

Hemma! Jag var nyss med om en nära döden-upplevelse. Jag var så sjukt äcklig när jag kom hem (att inte duscha på festival är icket att rekommendera), så när jag duschade var det så skönt att jag vet inte vad. Jag duschade tills mina fingrar blev skrynkliga. Sen åt jag mat. Också upskattat, eftersom jag har varit svältfödd på normal föda de senaste dagarna, typ kaffe och vitt bröd utan pålägg och blåbärssoppa var menyn.
Nu sitter jag och lyssnar på Andra Generationen. SÅ JÄVLA FETT DET VAR!??!?!!! Underbaraste bandmedlemmarna. Sjukt roligt, ägde.
Dom gillade mig, vi hade ett moment. Dom två mest underbara, basisten och dragspelaren/keyboardisten sa att jag och mina homiez var såna som gjorde det kul att spela. Dom dansade med oss, det var fantastiskt. Dom älskade oss.
Dragspelaren har en sympatisk blick.

Sen har jag också spelat (jävligt kul att min gissklaff gick sönder, ingen bryr som men det var ett kritiskt läge), sett en del annat bra, sett på film om knark och horor som knarkar och festar med åsnor och inte sovit.
Min kropp gör ont lite överallt och jag vill sova! och äta!

Kommentarer
Postat av: luddee

näe tyckte inte att plugga i rysselandet lät så skojj. inte tågluff heller. inte min stil riktigt

2010-11-21 @ 22:51:31
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0